| Sico koiraostoksilla... | |
|
|
Author | Message |
---|
Elsy-V.E.S.
Number of posts : 297 Localisation : www.ves.fi Registration date : 2007-11-12
| Subject: Sico koiraostoksilla... Thu Nov 27 2008, 21:08 | |
| Sain tänään puhelimitse tällaisia kivoja "silkki-uutisia"...kun meidin silkit tekee ostoksia itsenäisesti kaupassa... joten olkaa varuillanne omistajat.... Sico eli Zig-Zag oli omistajansa kanssa ollut kaupassa ja silkki oli hetkellisesti laitettu kiinni kaupan etu-oven koira-parkkiin. No, sitten yhtä'äkkiä kassajossa Eizu oli maksamassa ostoksiaan, oli kassa kuuluttanut, että kassa on nyt kiinni. Tarina jatkui niin, että kaupassa oli sisällä sillkkiterrieri, iloisena häntää heiluttaneena etsineenä omistajaa, joka oli karannut koiraparkista. Yhtä äkkiä koira kävelee kohti kassaa aivan kuin tuuulesta! Voitte kuvitella mikä omistajan ja koiran yhteinen tapaaminen kaupan kassalla! Siinä ei tehnyt mieli kysyä rakkaalta silkiltä: "että mitä sinä kulta täällä sisällä teet"?" Sico oli kävellyt kohti kassaa häntä heiluen ja iloisena, että oli saanut tutustua suomen ruokatavarakauppaan! Ehkä suomen valikoimat ovat paremmat kuin Puolassa, tai sitten ei...ken näitä koiria tietää. Ja tarina ei kerro montako luuta ehti poika varastaa tuolla matkalla kassalle.... ps. nyt komentoa tuolle pikku pojalle Eizu, ja komennusta ettei koko kauppaa ryöstä.... tai olemme pulassa.... | |
|
| |
Doris
Number of posts : 45 Age : 30 Registration date : 2007-12-19
| Subject: Re: Sico koiraostoksilla... Tue Dec 09 2008, 10:28 | |
| Jes, Sico on ilmeisesti yhtä nokkela kuin minä!
Last edited by Doris on Tue Dec 09 2008, 13:21; edited 1 time in total | |
|
| |
Eizu88
Number of posts : 77 Localisation : :-) Registration date : 2008-09-22
| Subject: Re: Sico koiraostoksilla... Tue Dec 09 2008, 11:30 | |
| Doris,jos et satu tietämään,sicu on minun koira!!!!!!! jos sinulla on jotain kysyttävää koirastani,ota minuun yhteyttä mutta älä kirjottele tuollaisia ilkeyksiä tänne jotka loukkaa toisia ihmisiä!!!! | |
|
| |
Doris
| Subject: Re: Sico koiraostoksilla... Tue Dec 09 2008, 11:47 | |
| Olen pahoillani, laskin vain leikkiä ja vastaus oli Elsylle kun topicin aloitti. Tietenkin Sico on sinun koirasi | |
|
| |
Eizu88
| Subject: Re: Sico koiraostoksilla... Tue Dec 09 2008, 12:13 | |
| | |
|
| |
Doris
| Subject: Re: Sico koiraostoksilla... Tue Dec 09 2008, 12:29 | |
| Olen kirjoittanut vain Irmaa ja tiimiä ylistäviä kommentteja. En ymmärrä kuinka tuollaisen letkautuksen voi ottaa loukkauksena. Tähän perään voisin lisätä sen, että eilen minun silkkini Sampo matkusti junalla ja näytti nauttivan!! Toivon kannanottoja. | |
|
| |
Eizu88
| Subject: Re: Sico koiraostoksilla... Tue Dec 09 2008, 12:41 | |
| En viitsi täällä alkaa kanssasi nahistelemaan. jos sinulla on jotain kommentoitavaa edelliseen keskusteluun niin voit kertoa ongelmistasi minulle henkilökohtaisesti eikä täällä tiimissä. olen erittäin pettynyt käytökseesi täällä. | |
|
| |
Doris
| Subject: Re: Sico koiraostoksilla... Tue Dec 09 2008, 13:20 | |
| Itseasiassa ongelma ei ole missään vaiheessa ollut minulla vaan sinulla. Olen myöskin erittäin pettynyt syyttelyysi tällä tavoin julkisella paikalla! Pahoitteluni kuitenkin niille, joita lausahdukseni loukkasi. eizu88 minuun voit ottaa yhteyttä sähköpostitse, jos sinulle tulee parempi mieli sitten; dorismikkonen@gmail.comp.s. loukkasiko Sampon junakertomus jotakuta? Haluatteko minun muokkaavan sitä? | |
|
| |
Eizu88
| Subject: Re: Sico koiraostoksilla... Tue Dec 09 2008, 13:38 | |
| Doris,minulla ei ole ongelmaa asian kanssa. sinulla on ongelma kun et osaa lopettaa tuota hyökkäilyä toisia ihmisiä kohti ja en ole syytellyt ketään yleisillä paikoilla toisin kuin sinä loukkaat täällä ihmisiä typerillä leikin laskuillasi joista paistaa läpi epämääräiset vihjailusi jotka ovat aivan selvästi luettavissa lauseistasi jotka eivät kuulu tänne tiimiin eikä myöskään tälläiset keskustelut jotka voitaisiin välttää jos lopettaisit nuo typeryydet täällä tiimissä ja käyttäytyisit asiallisesti ja aikuismaisesti.
p.s.sampon juna kertomus ei todellakaan loukannut ketään mutta sillä ei ole mitään tekemistä tämän aiheen kanssa joten se siitä,älä turhaan sekoita sitä tähän. | |
|
| |
Doris
| Subject: Re: Sico koiraostoksilla... Tue Dec 09 2008, 14:12 | |
| Saanko myöhemmin kertoa Sampon junatarinan tässä loppuun vai perustanko uuden topicin?
p.s. Foorumin etiketin mukaisesti täällä ei saa puhua suoraan. | |
|
| |
Eizu88
| Subject: Re: Sico koiraostoksilla... Tue Dec 09 2008, 14:38 | |
| Kirjoita ihan oma topici omalle jutulle niin kuin täällä muutkin tekevät...mielestäni asiaton kysymys.... en tiedä mitä etikettejä lueskelet mutta tiimin säännöt voi toki kerrata jos ovat unohtuneet... | |
|
| |
Sponsored content
| Subject: Re: Sico koiraostoksilla... | |
| |
|
| |
| Sico koiraostoksilla... | |
|